|
Post by Astros GM (Max) on Jul 12, 2015 9:37:31 GMT -5
You guys know the drill. Thirty players from each league, one player from each team must be included. You can do a "final vote" for the last spot it you want and name five guys that you think are all deserving of the 30th spot. Format your selections like this for each league to make it clear: (the first 11 bench slots are for hitters, the last eight are for pitchers)
C - 1B - 2B - SS - 3B - LF - CF - RF - DH -
SP - CP -
BN - BN - BN - BN - BN - BN - BN - BN - BN - BN - BN -
BN - BN - BN - BN - BN - BN - BN - BN -
|
|
|
Post by White Sox GM (Michael) on Jul 12, 2015 10:18:59 GMT -5
American League
C - Buster Posey CWS 1B - Paul Goldschmidt BAL 2B - Jose Altuve BAL SS - Jhonny Peralta TEX 3B - Manny Machado MIN LF - Brett Gardner DET CF - Charlie Blackmon BAL RF - Jose Bautista CWS DH - Miguel Cabrera BOS
SP - Max Scherzer CLE CP - Mark Melancon KC
BN - Russell Martin TB BN - Prince Fielder DET BN - Mark Teixeira DET BN - Matt Duffy NYY BN - Kris Bryant BOS BN - Maikel Franco TOR BN - Starling Marte KC BN - Yoenis Cespedes OAK BN - Justin Upton CWS BN - Mookie Betts BOS BN - ALEX MOTHERFUCKING RODRIGUEZ DET
BN - Chris Sale DET BN - Dallas Keuchel MIN BN - Jacob deGrom CWS BN - Chris Archer MIN BN - Sonny Gray BOS BN - Francisco Liriano CLE BN - Darren O'Day CWS BN - Kenley Jansen CWS
Cannot play (injury):
Christian Vasquez LAA <--- how's that for getting around the one-player-per-team rule Dustin Pedroia TEX Giancarlo Stanton CWS George Springer SEA
Lineup:
Gardner Goldschmidt Cabrera Bautista Machado Blackmon Posey Peralta Altuve
|
|
|
Post by Astros GM (Max) on Jul 12, 2015 10:34:55 GMT -5
AL:
C - Buster Posey (CWS) 1B - Paul Goldschmidt (BAL) 2B - Jose Altuve (BAL) SS - Xander Bogaerts (BOS) 3B - Manny Machado (MIN) LF - Justin Upton (CWS) CF - Adam Jones (CLE) RF - Giancarlo Stanton (CWS) DH - Miguel Cabrera (BOS)
SP - Chris Sale (DET) CP - Drew Storen (DET)
BN - Yasmani Grandal (OAK) BN - Prince Fielder (DET) BN - Delino DeShields, Jr. (LAA) BN - Alex Rodriguez (DET) BN - Jhonny Peralta (TEX) BN - Brett Gardner (DET) BN - Mookie Betts (BOS) BN - Jose Bautista (CWS) BN - Maikel Franco (TOR) BN - Russell Martin (TBR) BN - Matt Duffy (NYY)
BN - Max Scherzer (CLE) BN - Sonny Gray (BOS) BN - Chris Archer (MIN) BN - Dallas Keuchel (MIN) BN - Noah Syndergaard (SEA) BN - Jake Odorizzi (BOS) BN - Mark Melancon (KCR) BN - Zach Britton (KCR)
NL:
C - Brian McCann (HOU) 1B - Anthony Rizzo (PHI) 2B - Jason Kipnis (PHI) SS - Troy Tulowitzki (SFG) 3B - Josh Donaldson (MIA) LF - Bryce Harper (NYM) CF - Mike Trout (MIA) RF - Nelson Cruz (MIA) DH - Albert Pujols (SFG)
SP - Zack Greinke (PHI) CP - Jeurys Familia (HOU)
BN - Stephen Vogt (ARZ) BN - Jose Abreu (CIN) BN - Dee Gordon (COL) BN - Todd Frazier (COL) BN - Jose Reyes (PIT) BN - J.D. Martinez (COL) BN - Andrew McCutchen (ARZ) BN - Jimmy Paredes (HOU) BN - Kolten Wong (MIL) BN - Howie Kendrick (LAD) BN - A.J. Pierzynski (STL)
BN - Felix Hernandez (WAS) BN - David Price (WAS) BN - Gerrit Cole (CHC) BN - Michael Pineda (HOU) BN - Mike Montgomery (SDP) BN - Cody Anderson (ATL) BN - Glen Perkins (COL) BN - Andrew Miller (CHC)
|
|